czwartek, 12 kwietnia 2018

Sklep Zapach Mojego Domu



                      

           


Z pasji rodzą się najlepsze i najszczersze rzeczy. Pasję do świec, zapachów i natury mam w sobie od dawna i jest ona na tyle mocna, że pragnę się nią dzielić. Powoli też sprawiam, że moja pasja staje się moją pracą. Wymagało to ode mnie wielu nakładów i mnóstwa pracy i energii, ponieważ projekt był częściowo finansowany z dotacji Unii Europejskiej. Mój pomysł wsparło wielu pomocnych i życzliwych mi ludzi, którym bardzo chciałam podziękować. 💕💕






W związku z tym chciałam Was zaprosić do sklepu internetowego www.zapachmojegodomu.pl gdzie możecie zakupić to wszystko o czym piszę i czym sie zachwycam.... świecami, kosmetykami. Marki Yankee Candle - kultowe już świece, których nie trzeba nikomu przedstawiać, Kringle i Country Candle które przebojem wdzierają się na polski rynek, Woodwick ze swoim unikalnym knotem i sprawiające że każy dom stanie się przytulny. Village Candle, która zachwyca wyborem zapachów, oraz Goose Creek, z wspaniałą mocą zapachów. Oprócz tego chcę się z Wami dzielić tym co naturalne i dobre, stąd kosmetyki z dobrymi składami. Wiem jakie to czasem ważne, by być w zgodzie ze sobą i z naturą. Na www.zapachmojegodomu.pl będzie można zamówić wszystko o czym będę mówić tu, więc nie pozostaje mi nic innego jak tylko zaprosić Was do klikania . 







Jesteśmy też w mediach społecznościowych :


FACEBOOK

INSTAGRAM
           
Obserwujcie Nas by być na bieżąco 😉👍 Czeka na Was dużo niespodzianek, konkursów i kodów rabatowych.             

Zapraszam Was bardzo serdecznie również do sklepu stacjonarnego:
                           
                                       ZAPACH MOJEGO DOMU                                 
     
                                      Grudziądz ul.Chełmińska 89 

                                    Otwarcie sklepu stacjonarnego 21.04.2018 r.


W związku z otwarciem będzie  wiele promocji również w sklepie internetowym
👉 www.zapachmojegodomu.pl  Zapraszamy!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz